mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

24 september 2010

alles is top secret

't is niet dat hier niks gebeurt hoor. 't is alleen allemaal nogal geheimerig.
ik maakte iets keitof voor mijn lieve neefje, die bijna 1 wordt. maar dat kan ik niet laten zien, want dan is de verrassing eraf. ik maakte hetzelfde voor een swapje en ook nog eens voor 't zoneke, maar tot nu toe nog geen foto's, want tsja, ik wil nog met een origineel cadeautje op J zijn feestje komen.
Ik ben ook bezig met wat leuks voor een trouwlustig koppel, maar ook hier geen details te vergeven, wegens.... u raadt het al, geheim.
En dan is er nog een Spruitje groot aan het worden in mijn schoonzus haar buik. Hzij wordt verwacht half december en moet ook een zelfgemaakt cadeautje krijgen. ook geheim, want deze schoonzus leest zonder twijfel mee.
En geef toe, logjes zonder foto's zijn saaier dan leuke opgevrolijkte met toffe maaksels.
Daarom dus stilte.
en nu moet ik dringend verder gaan werken.
want die PIFjes moeten ook nog af (trouwens, Lelietje Van Dalen, als je nog meeleest, wil je me efkes je adres etc doormailen, zodat ik je kan bereiken), en die tassenswaps komen ook dichter bij hun deadline, en dat spruitje gaat niet blijven zitten tot mijn cadeautje af is en er is nog een grote swap bezig en dan nog wat kleine en nog wat Dotee Dolls. En zie ik al dat ons Wolkje weer last heeft en dus liefst bij mama op de arm zit. En dat stikt zo moeilijk, met die kleine vingertjes in de buurt..........

7 opmerkingen:

  1. haha, zwier dat roos wolkje in de draagdoek op je rug, stikt een beetje makkelijker... Ook hier nog steeds bezig aan je pifje *bloos*...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik ben benieuwd naar al het moois!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd naar de resultaten..

    Ik heb je getikt, zie het tabblad awards op m'n blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helena wat doe je stiekem! hihi :)
    Succes!!!!!
    Ben al heel erg nieuwschierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je reactie! wou mijn tante of schoonmoeder vragen of ze me kunnen helpen met de voering erin zetten. Als de trappelzak af is laat ik het resultaat nog wel om mijn blog zien. Dank je wel voor de tip over de knopen daar zal ik ook wat mee doen.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe vond je neefje het kadootje?
    De swappost is vandaag binnengekomen, hij is echt helemaal super, lekker stoer! En gelukkig heb je hem iets groter gemaakt, want hij past echt precies.
    Ik mail je nog een fotootje!

    groetjes,
    Sietske

    BeantwoordenVerwijderen