mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

3 mei 2012

FabriK MagiK

zondag is het zover, FabriK MagiK. Pippelotje zal er staan met veel zelfgemaakte mooi, ten voordele van Nico (voornico.blogspot.com).
Ik maakte zelf een hoop dingetjes maar kreeg van verschillende sponsors en sympathisanten leuke en prachtige spullen bijeen.
Iedereen die een duit in mijn goede doel-zakje wil doen, is welkom in Nijlen. Er staan heel veel getalenteerde mensen met heel veel leuks! Dus je vindt er zeker iets naar je gading!

3 opmerkingen:

  1. Ik kom zeker langs voor die prachtige SULLEN ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was graag langsgekomen (maar ik werkte aan de Flessen Kleur SWAP vandaag). Heb je m'n pb-tje via het SWAPforum ontvangen?

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vraagje van waarbn je want ik lres jier kapellen ik v ekeren we kn mssn is samenkomen ken andets niemand die mij ismet iets kan helpen ik hb vier kiids enthuisblojfende mama zelgstandige man school was gn optie cvoda gging mr teveel volk 20manvoor1juf ende andere 500eurodus zelfof met behulpzammensen ik kan L wamr kleine dingen voeren riysen ik haak brei en bak ook en dedaggen zijnhier tekort laat iets weten aubbn radeloos0487473792

    BeantwoordenVerwijderen