mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

6 maart 2011

veel girly roze...






niet voor mijzelf hoor.
Ik swapte met Sagasuus voor een ketting en armband van glaskralen. Suus maakt de mooiste dingen, en ik was nogal blij toen ze zei dat ze graag met mij wou swappen, omdat ze mijn spulletjes zo mooi vond. Dus maakte ik voor haar dochtertje een schattig roze lounge setje, hier voor u geshowd door mijn Roos Wolkje, en voor haar een keerbare handtas. En in ruil maakte zij voor mij een ketting en armband.
Ze liggen nog bij de Zoes, die ze uiteraard volgende week NIET gaat vergeten (hé Zoes....) en dan kan ik ze eindelijk live aanschouwen.
Suus liet al weten haar deel van onze swap goed ontvangen te hebben en er erg blij mee te zijn.
Dit staat mij te wachten:

mooi hé, kan ons Lotje heerlijk frullen tijdens het voeden en heb ik ook wat sjieks voor aan mijn pols.

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg! Zowel de glaskralenketting en -armband als het pakje en de tas die je hebt gemaakt. vooral de tas ben ik weg van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw zeg!! wat een geweldige swap is dat!!
    Die kleertjes zijn super en die armband is zooo mooi !! leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei oei de stress om de kralen toch vooral Niet te vergeten.... Aaaaaaah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof! Ik vind vooral de handtas super! Van waar heb je het patroon?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zus, steek ze nu al in uw sacoche.
    Lelie, de handtas komt van averypurpleperson, ik heb de link naar het patroon al in een vorig logje gezet, over kerstcadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen