mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

27 januari 2012

I've been busy

De enveloppen en dozen met spullen voor Nico blijven maar binnenstromen, en ik probeer tussen de zieke kinderen en de was en de plas ook zelf mijn steentje bij te dragen. Het begint allemaal wat vorm aan te nemen en het is hartverwarmend om te zien hoeveel steun ik krijg van jullie! Het is nog hartverwarmender om te zien hoeveel deugd mijn actie het gezin van Nico doet! 
Natuurlijk hoop ik dat er ook wat verkocht wordt, en ik ben dus druk bezig (met mijn basic kennis van computeren) om de verkoop in te leiden. Bij deze kan ik dan ook de url van mijn verkoopsblogje prijsgeven: voornico.blogspot.com
Ik hoop dat jullie allemaal een kijkje gaan nemen, volger worden en als er iets voorbij komt wat je graag wil kopen om dit goede doel te steunen......... DOEN! 

The envelopes and boxes filled with stuff to sell for Nico just keep on pouring in, and I try to manage myself between sick children, the household and the desire to create my own things for the fundraiser. Slowly but surely it all starts to come together, and it's heartwarming to see how many of you are reaching out to me and my good cause! It's even more heartwarming to see the family of Nico being so grateful!
Ofcourse I hope to make some sales, so without further ado, here's the link to my sparkling new selling-blog:
voornico.blogspot.com
I hope you all come over, have a look around, follow me and if you feel the urge to buy something....... PLEASE DO!!!

1 opmerking: