mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

12 februari 2011

de zwerver

vrijdag 19 november stond hij voor de deur. De zwerver van het swapperdeswapforum. Hij maakte het zich direct heel comfortabel op de zetel. En gelukkig maar, want hij verbleef hier maar liefst 3 maanden. Vreselijk. Door alle tegenslag met Lotte, de kerstperiode, meer ziekte en zelf heel ziek te zijn kreeg ik gewoon geen enkel gaatje om rustig te naaien. En mijn gemakkelijke, heerlijk ruikende gast bleef dus waar hij was. 3 maanden lang. Tot ik hem vandaag echt beu was en het laatste item bijvulde. Maandag mag hij zijn tocht verder zetten, naar Marijke.
Ik haalde er deze items uit:
vingerloze wanten van Anette

een heerlijk zachte muts/col van Magda/Aurora

heerlijk ruikende voetensuikerscrub van Luna
zoals je ziet, ik hartje paars.......

Wat ik erin stopte? Dat wordt een nieuw logje, als Marijke bevestigt dat ze de zwerver zonder kleerscheuren heeft aangekregen!
Ik ben eens benieuwd, ik verzend voor het eerst via Kiala. Stukken goedkoper dan de Belgische post. Hopelijk is de service beter, want ik ben al heel wat post kwijtgeraakt de afgelopen tijd......

2 opmerkingen:

  1. verschrikkelijk he. Mijn pif die ik vicarno's mama stuurde half januari is ook niet aangekomen. Misschien moet ik kiala maar eens nakijken...
    Wel een leuk idee dit systeem!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuke dingen weeral.. die vingerloze wanten!!!!! Die wou ik ook!!!
    Ik zie ernaar uit om 'm hier op bezoek te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen