mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

11 augustus 2010

plasticinen (als in het werkwoord)

Veel meer dan dit:
dit:
en dit:
 gebeurt er hier momenteel niet

alleen projecten die 15 minuten of minder duren, komen in aanmerking.
Met lastige huilende baby en overactieve kleuter in huis daalt de creatieve uitloop tot een minimum. thank god voor plasticine en teawallets.
Wie dus leuke maakdingetjes heeft voor mij die maximum 15 minuten duren; drop hier uw linkje. merci.

En ook nog voor de dienstmededelingen: de weggeverpagina is aangepast en er staan weer pareltjes tussen.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar enkele enthousiastelingen die een PIF van mij willen krijgen, om hem verder te zetten hoef je NIET in blogland te blijven, een taart bakken voor de buurvrouw is OOK een PIFje!
Doen reeds mee:
Schaartje
Lelietje Van Dalen
Naja
Ruthy

6 opmerkingen:

  1. Sockbunny's maken.
    (moet nog steeds een blog plaatsen hoe je ze kunt maken)

    Als je intresse hebt kan ik het wel even snel emailen.

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaatje, ik wacht op die tuto, want ik denk dat iedereen ze wel wil maken ;-) zo lief en schattig dat ze zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wat snel, gaat het toch hé!
    Ik ben zo blij, dat jij en je zoon er blij mee zijn! Toch spannend hoor!
    Ik blog er vanavond, of ook morgen over!

    Liefs Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak jij toch prachtige dingetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goh, misschien is fimo iets voor een kwartier! groetjes Poppie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jahoor, ik doe mee.

    een knuffeltje maken
    schilderijtjes schilderen
    samen met zoonlief een vogelhuisje beschilderen

    BeantwoordenVerwijderen