mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

9 maart 2010

de Birthdayboy

Berreke wordt groot. Zelf houdt hij vol dat hij twee of vier wordt, maar 't is dus drie. Dat laatste is gewoon een keimoeilijk getalleke om op uw vingers te tellen als ge nog maar.....eum... drie zijt!
dus vieren we feest.

Omdat ik deze blog natuurlijk ben gestart om mijn creactiviteiten aan de wereld te showen, ga ik jullie besparen van de pakskes-foto's en de speeltuin-foto's. Want daarvoor komt ge hier ni kijken.
Neen, die kroon dan, da's wel iets om hier te laten zien.
Eerst had ik er ene gemaakt naar een ontwerp dat ik ergens had gezien. natuurlijk vond ik die veel te mislukt.
De bollekes waren niet rond na het keren, de naad was niet goed, enfin, ik wou een andere.
Die lukte wat beter.

En dat vond hij der zelf ook van...

1 opmerking: