mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

31 maart 2010

naaien voor moeders

Sabine deed een tijd geleden een oproep, allemaal aan uw stikmachien voor Moeders voor Moeders. Ik vond dat wel een goei, maar met mijn petekindjesproject, gebroken polsen en klein onzekerheidje over de kwaliteit van mijn werk, keek ik liever naar wat er gemaakt werd dan daadwerkelijk ook zelf iets te maken. Maar er is niet teveel voor nodig om mijzelf wat te schamen, en toen ik voor 't petekindje snel wat bavettekes ineen stak vond ik het toch echt niet meer kunnen. Ik mailde Sabine om haar adres en heb een aangenaam middagje besteed aan mijn stikmachien. We kennen elkaar ineens wat beter sè.
Het pakje ligt nu klaar om door mij en 't Roze Wolkje naar de facteur te doen, als we dat kunnen zonder van onze fiets te waaien, zodat het hopelijk nog net op tijd bij Sabine geraakt.
Ik maakte:
2 afwasbare slabben
3 tuttekoorden
1 frutseldoekje
2 paar kimono-slofjes (tutorial)
't Is niet zoveel maar ik was dan ook rijkelijk laat. Hopelijk wordt de actie volgend jaar herhaald, zodat ik wat beter mijn best kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten