mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

1 april 2010

het petekindjesproject geraakt af.

Ik maakte de zoetste T-shirtjes met strijkvelours. 'k Ben der ineens van in een obsessie geschoten vrees ik, want ik loop al heel de dag hier in huis naar T-shirtjes en toffe prentjes te zoeken. Maar zo tof om te doen jom, en zo'n geweldig resultaat.
't Petekindje en Poppie heten Kei(endannogwat), dus dat vroeg erom.
Ook volgden er 2 bavetjes, met een afwasbare kant, wat eigenlijk tafelzeil van de Zeeman is, en een badstof kant. Verder nog de kimonoslofjes (de tutorial staat in het vorige bericht) en een tuttekoord.
Over de poppen vertel ik een volgende keer.

Liefs

1 opmerking:

  1. Leuk! Hier kan ik nog inspiratie uit halen voor mijn toekomstig metekind :)

    BeantwoordenVerwijderen