mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

25 juni 2010

de jury heeft gekozen

amai. Dat was een schot in de roos precies. En nu kan ik met mijn grote mond over 7 (!) volgers alweer een nieuwe Give Away houden. want dan zijn we aan 54. Zo massaal kwamen jullie mij bezoeken. da's schoon van u, bedankt.


Het Roos Wolkske koos de winnaars.

Kijkt ne keer hier:









Gefeliciteerd Meiden! Als ge mij ff een mailtje stuurt met uw adres, dan komen de sleutelhangers zo snel mogelijk jullie richting uit!

en ge weet, nog 7 volgertjes en we doen nog is ne Give Away, dus kom regelmatig ne keer kijken.

12 opmerkingen:

  1. Ik heb dan wel niet gewonnen, maar Roos Wolkske heeft dat zéér goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke manier om een winnaar te trekken, Eerlijker kan volgens mij niet hihihi...
    Wat een eer dan ook dat Roos Wolkske mij als winnaar eruit heeft gehaald met haar kleine knuistje ;-)
    Helemaal blij met de prachtige sleutelhanger, ik ga je snel mailen :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie! En ik ben extra blij omdat mijn naam door zo'n schatje getrokken is! Super leuk! Ik zal je mijn adres mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een schatje!! Mag ik haar niet een dagje 'lenen' ;-) Vinden mijn dochters (18 en 11 jaar) helemaal geweldig en ik ook trouwens ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig dochterje heb je!
    Leuk op deze manier!
    Gefeliciteerd allebei!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat eeen schatje! Leuke manier om het zo te doen. Nog niet gelukt met de banner?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOHHH...wat een hummeltje!!! Hoe oud is ze?
    Wat een heerlijke armen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik zie het net staan, ze is van januari...Wat kan ze al goed zitten dan...vlotte tante!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik heb helemaal niet op de lotjes gelet, maar wel op heerlijk Roos Wolkje met haar spekkies! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk om dat kleine meiske de lotjes te laten trekken! Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is echt een wolkje.
    Gefeliciteerd winnaressen met jullie prijs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAt een geweldig idee om het zo te doen!
    Winnaressen gefeliciteerd met jullie prijs. Ik ben benieuwd naar de volgende give-away

    BeantwoordenVerwijderen