mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

6 juni 2010

op aanvraag

een snoetenparade van ons Wolkske. Omdat ik vragen bleef krijgen van volgers van mijn oude blog, die de snoetjes van mijn kids zo missen. Ik besloot dus om toch weer wat meer verhaaltjes over de kids te plaatsen. For old time's sake... de snoetenparade. Het Wolkske is op 2 dagen na 5 maandjes jong. en ze blinkt helemaal van de zonnecrème. Niet dat we het echt nodig blijken te hebben vandaag....
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Oh ze ziet er prachtig uit. Belgisch welvaren nietwaar? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een heerlijke meisje zeg!!!

    Xxx Mye (pluiskuiken)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Viavia hier gekomen, wat een snoetig snoetje zeg! Om op te (vr)eten ;-)
    Je maakt trouwens ook hele leuke dingen zeg, stiekem jaloers hier ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, geweldig!! Wat lief!!! Lijkt ze op jou? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh wat een dotje zeg... ze glimt prachtig....(men zou haar zo willen stelen ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen