mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

9 mei 2010

omdat...

  • ik de trends vooral niet volg, maar liever hopeloos achterop hink......
maakte ik mijn eerste Buttercup-bag. Echt heel blogjesland loopt er al vol mee, en ik had nog gene. Meeloper, maar dan nogal nen trage, dat ben ik.
Ik moet zeggen, ik had nog 't meeste problemen met dat flapke met knoopkes. Zoals ge ziet hangt het nog altijd niet recht. Ik ben precies niet zone krak in naaien met de hand precies. Straks het tornmesje nog maar eens bovenhalen en opnieuw.
Ik ben vooral zot van de voering. Ik snapte de instructies van het binnenzakje niet, dus ik deed mijn eigen ding dan maar. En zoals ge kunt merken, is mijn eigen ding belange niet zo proper als het in de instructies staat.

De lits stikte ik tussen voering en buitenkant, dat vind ik schoner, en het lijkt mij steviger dan langs den buitenkant.

  • iedereen zijn specialiteit moet hebben en er weeral boelekes zijn geboren in de familie maakte ik sloefkes. Ik moet er alleen eens leren aan denken om de juiste kleur draad in te rijgen. De bollekessloefen zijn voor ons Wolkske, die uit haar eerste paar ontplofte. De lamswollekes van Berrekes winter-bobuxen 3 jaar terug passen er perfect in, dus ze heeft geen kou voeten met deze herfstemperaturen.
    Iedereen content!
    De andere sloefjes zijn voor mijn neef, die HOERA een eeneiige tweeling kreeg. 
  •   het vandaag moederkesdag is, al is het niet den echte, maar mama's verdienen er eigenlijk wel twee, maakte ik nog eens een foto van mijn duo.  De liefste kindjes die mama zijn het mooiste geschenk maken.
  • ik zo blij ben dat ik ze van ons mams kreeg, want het kan nooit mei zijn zonder, meiklokjes op mijn blog:

1 opmerking: