mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

22 mei 2010

ze vliegen om uw oren these days

en ge kunt het zo moeilijk laten linksliggen hé, zone Give Away.
eerlijk, ik wou er zelf ene geven voor mijn verjaardag, maar een overaanbod (en een klein onzekerheidje over de kwaliteit van mijn werk) weerhield mij.
'k Heb er effectief een paar laten liggen maar aan deze twee kan ik niet weerstaan.
Bij Latanie kunt ge oorbellekes winnen, met wat lekkerruikends erbij. ik doe vooral mee voor het uiltjeshanhertje dat ik héél graag 'van mij' wil noemen.

Vrouwtje Gekruid, die maakte zelf gordijnen met een optreksysteempje. Maar met een foutje in. en nu is het aan ons om ons blind te staren op die foto's en te raden wat er dan wel misliep. ik kan u zeggen, volgens mij niks. Enfin, de gelukkige winnende rader krijgt ook 'iets'.
Ge hebt tot 1 juli.

1 opmerking:

  1. Jep op veel plaatsen worden er dingen gegeven, maar winnen doe ik die meestal niet :(

    BeantwoordenVerwijderen