mail mij

reactie? pippelotje at yahoo punt com

Pagina's

28 mei 2010

Ik wou ècht een rood kleedje maken hoor, ècht waar!


Maar bij het knippen van de stof begon het al te knagen. En toen ik mijn bovenlijfke juist keerde, werd het helemaal duidelijk.
Het Kabouterkesbroekske heeft een Kabouterkeskleedje nodig. Dat is gewoon zo. En wie ben ik dan om daartegenin te gaan, nietwaar?
Het werd de Itty Bitty babydress, u ongetwijfeld allen bekend! Ik heb hem wel serieus vergroot, want mijn Wolkske is geen Itty Bitty Baby'ke......
Ik had eerst een -rood- tuniekje gemaakt, maar dat trok op niet veel. Hoewel het Model er tevreden haar nieuwe kunstje mee toonde, ze kan namelijk op haar buik rollen. En in dat broekje en tuniekje ging dat al helemaal met de grote glimlach. Maar ik vond het dus lelijker worden met de minuut, dat tuniekje.
Zeg nu zelf, men leert van zijn fouten, een te groot rood vlak op een klein boeleke is gewoon geen zicht. Een te groot kabouterkesveld op zo'n boeleke is onmogelijk ;-)
Morgen hopelijk foto's mét model!

O ja, ik vergeet het nog bekanst.

Ziedier! Het allereerste Pippelotjeslabeltje gaat heel toepasselijk naar het kleedje voor mijn eigen kleine Pippelot.

1 opmerking:

  1. Hier vind ik nog een fan van de kabouterstof!
    Ik maakte de babyjurk ook al eens.
    Schattig, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen